úterý 29. dubna 2014

Bezpečnostní kamerové systémy do každého objektu

Bezpečnostní kamerové systémy do každého objektu

Monitorování venkovního i vnitřního prostředí budov je dnes na mnoha místech nutností. Kamerové systémy se skládají z otočných i pevně zabudovaných kamer, a určitě se do nich vyplatí zainvestovat. Jejich ovládání probíhá automaticky nebo manuálně, to provádí většinou ostraha objektu. Při připojení do sítí LAN/WAN můžete tento systém snadno řídit, sledovat živý obraz nebo si pustit záznam. Nejlepší je nechat si zhotovit zabezpečení objektu na míru, aby vyhovovalo všem požadavkům.

kamerové systémy

Systém zcela vyhovující svým uživatelům

Bezpečnostní kamerové systémy se hodí do komerčních i nekomerčních objektů. Chrání zdraví i majetek. Důraz je třeba klást na zajištění přístupu k obrazu a záznamu, kvalitu obrazu, zpracování a uchování záznamu. Analogové kamery jsou pro ně náročné uživatele, technologie IP umožňuje vysokou kvalitu obrazu a mnoho možností dalšího zpracování, kamery HD-SDI poskytují záznam v HD kvalitě a jsou nenáročné na montáž. Ve výběru technologie je třeba brát v úvahu velikost objektu, jeho funkci i stav. Samotné kamery mnohdy nestačí, vhodné je zabezpečení objektu elektronickým systémem a připojení k bezpečnostnímu centru.

Druhy bezpečnostních kamer

Kamery mohou mít různý vzhled a velikost. Bývají kompaktní, tedy bez možnosti se pohybovat, nebo otočné. Kompaktní se hodí spíše pro menší prostory. Otočné kamery mívají zoom objektiv a skvěle poslouží u větších objektů. Obsluha systému si tak může obraz určitým způsobem řídit, přiblížit, oddálit, a podívat se tam, kam zrovna potřebuje. Pozorovat lze i detailní záběry. Ke sledování záznamu a přímého přenosu slouží výkonné monitory, u kterých je důležité, aby souhlasil poměr stran monitoru i obrazového senzoru kamery, a aby tak výsledek nebyl deformován.

Skryté miniaturní kamery

Velice užitečnou a chytrou věcí mohou být kamery skryté. Bývají velmi malé, zabudované do různých předmětů. Aby bylo možno nahrávat i zvuk, jsou k nim dostupné kapesní rekordéry. Lze tak pořídit kameru například v brýlích, knoflíku, sluchátku, nebo ve dveřním kukátku. Buďte prozíraví, a myslete na správné zabezpečení. Investice do vhodného kamerového a bezpečnostního systému se vyplatí.

3 komentáře:

  1. Nad kamerovým systémem teď také hodně uvažujeme. Bylo tady v okolí bohužel pár vloupaček, tak nás to donutilo víc přemýšlet nad zabezpečením domu. Další věc je, že mám doma schované investiční rhodium, do kterého jsem investovala poměrně dost peněz, tak bych o něj dost nerada rukou zlodějů přišla. To by bylo dost nepříjemné.

    OdpovědětVymazat
  2. Do nějakého kamerového systému asi taky budu muset investovat. Nedávno se mi totiž stalo, že mi vykradli auto. Na mém vlastním pozemku! Zmizelo mi z něj naštěstí jen autorádio. To už jsem si sehnal nové tady odtud. Říkám si ale, že jsem měl štěstí, mohlo to dopadnout mnohem hůř.

    OdpovědětVymazat
  3. My taky doma kamerový systém nemáme. Například na zahradě mám ale takovou levnější alternativu - fotopasti Před nějakou dobou se mi ze zahrady ztratilo pár věcí, tak jsem přemýšlel jak ji lépe zabezpečit. A napadly mě právě fotopasti. Zatím jsem teda žádný problém neměl, ale jakmile se mi zase někdo pokusí něco ze zahrady odcizit, alespoň budu vědět jak vypadá.

    OdpovědětVymazat